Support & service

Servicedesk voor onze klanten

IT Solution beschikt over een eigen servicedesk voor contractklanten, op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur op tel. 0227-544243.

Indien u buiten de werktijden van de servicedesk storingen wilt melden kan dat via een mobiele nummer dat bekend is bij onze contractklanten. Allereerst wordt gekeken of het op afstand kan worden opgelost. Mocht dat niet het geval zijn dan komen wij op locatie.

Support op afstand

Voor het leveren van support op afstand maken wij gebruik van TeamViewer. Dit is een programma waarbij u ons toestemming kunt geven om met u mee te kijken als u vragen of problemen heeft wat betreft uw computer. Nadat u het programma heeft gedownload kunnen wij direct met u meekijken. Na gebruik kunt u dit programma gemakkelijk verwijderen.

Klik op onderstaande afbeelding om TeamViewer te openen.

teamviewer

Garantie

Om onze klanten van de beste dienstverlening te kunnen voorzien, vinden wij garantie op onze apparatuur erg belangrijk.¬†Hardware wordt door IT Solution altijd met minimaal 1 jaar verkocht. Servers en andere bedrijfsapparatuur voorzien wij in bijna alle gevallen van extra hardware support en garantieduur vanuit de leverancier. Hierdoor is de bedrijfscontinu√Įteit ten alle tijden gewaarborgd.

Hiernaast kan er voor gekozen worden om de hardware te voorzien van 4 uur 24×7 support in varianten van 1 t/m 7 jaar. De garantie is altijd afgestemd op de levensduur van de betreffende apparatuur. De geringe extra kosten die hierbij komen kijken wegen vaak niet op tegen de voordelen.